پلاس موزیک

دانلود آهنگ ایرانی

پلاس موزیک

دانلود آهنگ ایرانی

دانلود آهنگ جدید رستاک به نام زیبایی

دانلود آهنگ زیبایی رستاک

دانلود آهنگ جدید رستاک به نام زیبایی

Download New Music Rastaak – Zibaee

دانلود آهنگ جدید رستاک به نام زیبایی

متن آهنگ زیبایی رستاک

بگو منو یاد کی مینداری که انقدر چشماتو دوست دارم
من عاشق موی بلند بودم اما موی کوتاتو دوست دارم
بگو تورو قبلا کجا دیدم که انقدر حرفامو میفهمی
مثل پرستاری شدی واسه این عاشق دیوونه زخمی
نه چشمات آبیه نه موهات خرمایی بگو چیکار کردی که انقدر زیبایی
نه چشمات آبیه نه موهات خرمایی بگو چیکار کردی که انقدر زیبایی

دانلود آهنگ جدید رستاک زیبایی با لینک مستقیم

دنبال یه نشونه میگردم تا حل کنم شاید معماتو
چجوریه که بین آدم ها از همشون راحت ترم با تو
چجوریه که حال دنیامو با یه دوست دارم عوض کرزدی
اخمامو دیدی و نرنجیدی با خوندن شعرام حظ کردی
بگو تورو قبلا کجا دیدم که انقدر حرفامو میفهمی
مثل پرستاری شدی واسه این عاشق دیوونه زخمی
نه چشمات آبیه نه موهات خرمایی بگو چیکار کردی که انقدر زیبایی
نه چشمات آبیه نه موهات خرمایی بگو چیکار کردی که انقدر زیبایی

دانلود آهنگ زیبایی رستاک

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام همیشه یکی هست

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام همیشه یکی هست

Download New Music Mohammad Motamedi – Hamishe Yeki Hast

دانلود آهنگ همیشه یکی هست محمد معتمدی , تک آهنگ

متن آهنگ همیشه یکی هست محمد معتمدی

همیشه یکی هست که رفتنش سکوت دلت را بهم میزند
سرآغاز ویرانیت میشود کسی که کنارت قدم میزند
کسی که کنارت قدم میزند …
به عطر نفسهای خودت که پیراهنم را گرفته نرو
به شب پرسه های پر از آرزو که در حسرتم پا گرفته نرو
به احساس معصوم من تکیه کن دلت را به دست دل من بده
در این لحظه های پر از دلهره به من جرات تکیه کردن بده
به من جرات تکیه کردن بده …

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی همیشه یکی هست با لینک مستقیم

در انبوه دلشوره ی جاده ها به آرامش ماندنت فکر کن
به من که دلم را گره میزنم به چین های پیراهنت فکر کن
من از ابتدای جهان یک نفس به تاریخ چشمان تو زل زدم
دلم را از این راه پر حادثه به دنیای امروز تو پل زدم
به احساس معصوم من تکیه کن دلت را به دست دل من بده
در این لحظه های پر از دلهره به من جرات تکیه کردن بده
به من جرات تکیه کردن بده …

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرا آتش صدا کن

دانلود آهنگ مرا آتش صدا کن تا بسوزانم سراپایت مهدی ساکی

Mehdi Saki-Mara Atash Seda Kon

دانلود آهنگ مهدی ساکی مرا آتش صدا کن

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید امیر آمین بنام بد باش

دانلود آهنگ جدید امیر آمین بنام بد باش

Download New Music Amir Ammin – Bad Bash

دانلود آهنگ امیر آمین بد باش

متن آهنگ بد باش امیر آمین

دو باره منو بارون با خاطره ها

همیشه تو گوشم هست اهنگ صدات

تو فکر خودت بودی همش پس من چی

نشونی از اون روزای خوبمون اصلا نیست

بی معرفت باش اون که تو خاطر من هست همیشه خوبه

دیگه راحت باش بیخیال قلبی که هنوز برات میکوبه

بد باش اون که تو خاطر من هست همیشه خوبه

دیگه راحت باش بیخیال قلبی که هنوز برات میکوبه

قلبم تو دستم بود از تو بازی خوردم

اگه با هام میموندی واسه تو میمردم

میشمارم همش روزای بد تورو تکرارن فقط

انگار قلب من وایسه تا یه روز خسته شه ازت

بی معرفت باش اون که تو خاطر من هست همیشه خوبه

دیگه راحت باش بیخیال قلبی که هنوز برات میکوبه

بد باش اون که تو خاطر من هست همیشه خوبه

دیگه راحت باش بیخیال قلبی که هنوز برات میکوبه

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن لرستانی بنام بی وفایی

دانلود آهنگ بی وفایی محسن لرستانی

دانلود آهنگ جدید محسن لرستانی بنام بی وفایی

Download New Music Mohsen Lorestani – Bi Vafaei

دانلود آهنگ جدید محسن لرستانی بنام بی وفایی

متن آهنگ بی وفایی محسن لرستانی

نتونست بمونه دلش از صدام خسته شد زود

شاید پیش چشماش دل عاشقم خیلی کم بود

دلم پیش اونه آخه اون بی وفا یه روزی عاشقم بود

نتونست نمیخواست گذشت از این عاشق چه آسون

حالا من غریبم نمیدونم حالا کجاست اون

فقط آرزومه اون هرجاست با هرکی که باشه به خوابه شب آروم

بی وفایی کرد و رفت نموند

قبل عاشق منو سوزوند

از کنار قلب من چه ساده رد شده

مثل غریبه ها با دلم بد شده

بی وفایی کرد و رفت نموند

قلب عاشق منو سوزوند

نفرینش نمیکنم شاید شبیه من اونم یه عاشقه

ولی این حق منم نبود

چشامو میبندم شاید حس کنم هست کنارم

میدونست به جز اون کسی رو تو دنیا ندارم

دلم رو شکسته ولی من نمیخوام یکی دیگه رو جاش بزارم

میرفتو نگاهش نیوفتاد به چشمام یه بارم

هنوز پیش رومه ازش خاطراتی که دارم

دلم خیلی گرفته خدا طاقت دوریشو آخه دیگه ندارم

بی وفایی کرد و رفت نموند

قبل عاشق منو سوزوند

از کنار قلب من چه ساده رد شده

مثل غریبه ها با دلم بد شده

بی وفایی کرد و رفت نموند

قلب عاشق منو سوزوند

نفرینش نمیکنم شاید شبیه من اونم یه عاشقه

ولی این حق منم نبود

دانلود آهنگ